2013年よりデザイナー村松祐輔と
関口愛弓のデザイナーデュオにより
ブランドが発足。
“平凡な日常に少々のドラマチックを”
日常に溢れる題材を落とし込んだ
アイテム作りが特徴的。
「MURRAL」= "壁画"
「"壁を彩る壁画のように、
飾られた状態でもヒトを魅了する"
そんな洋服を私たちは作っていきたい。
ヒトの日常にある壁を彩っていきたい。」
という想いから名付けた。
In 2013, the brand was launched
by designer duo Yusuke Muramatsu
and Ayumi Sekiguchi.
Based on the brand concept of
"a little dramatic in everyday life,"
it is characterized by clothes that
incorporate everyday themes.
The origin of the brand name "MURRAL"
comes from "mural," and even when it is
decorated like a mural that adorns a wall,
it fascinates its people.
We want to make such clothes.
We want to color the walls of
human daily life.
The name reflects this thought.